Het resultaat is belangrijk voor u, maar u wilt natuurlijk geen gedoe, onvoorziene kosten of frustraties wanneer u online bestelt. Lees waarom u zorgeloos bij PixelFixer terecht kunt!
Ruim 18 Jaar Ervaring
Tevredenheid Gegarandeerd
Heldere Vrijblijvende Prijsofferte
Eenvoudig Bestellen
Snelle Orderverwerking
Betaalbare Studiokwaliteit
Veilig & Vertrouwd Achteraf Betalen
Klantervaringen
“In het bijzonder blij met het resultaat. Eigenlijk boven mijn verwachtingen. Echt goed en bijzonder mooi werk geleverd!! Zal dit zeker onthouden! Betekent voor mij heel veel dat dit zo goed gelukt is!”
“Een groot deel van mijn familiefoto’s was in een zodanige slechte staat dat ik een goede restauratie eigenlijk uitsloot. Pixelfixer overtrof mijn verwachtingen ruimschoots.
Mijn favoriete foto’s waren na restauratie weer volledig “nieuw” en toonbaar. Pixelfixer heeft de meest lastige scheurtjes, krasjes en verkleuringen uitmuntend weggewerkt.
Dit alles binnen een opvallend snelle tijdruimte en met klantvriendelijkheid van de bovenste plank. Bedankt Pixelfixer!”
“Een kennis mij tipte over de mogelijkheden bij Pixelfixer.nl toen ik maar geen geschikte foto voor mijn cv kon vinden.
Binnen een dag was het werk al af met een perfect resultaat zonder nieuwe foto’s te maken. De foto staat nu keurig netjes op mijn cv. Een kleine investering voor een mooie toekomst hoop ik!”
“Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zal PixelFixer zeker aanbevelen aan mijn familie, vrienden en kennissen. Good Job!”
“Gezien het feit dat ik geen bestand kon aanleveren met een aanzienlijk hogere resolutie vind ik het resultaat verbluffend goed.
Ik ben er echt heel blij mee. De originele foto is meer dan 100 jaar oud en dat mag de afdruk wat mij betreft ook best uitstralen.”
“Dank voor uw mooie werk, de foto ziet er weer prachtig uit en ik ben daar erg blij mee! Ik heb de foto op het formaat 30 x 45 cm laten afdrukken en ik ben erg verheugd over het resultaat. De oorspronkelijke foto is 6 x 9 cm groot (visitekaart model) en zat / zit vol met krassen en oneffenheden.
Ik heb vorig jaar over de foto contact opgenomen met de restauratie afdeling van het fotomuseum in Rotterdam alwaar de foto gescand en bewerkt is. Alhoewel de foto daarmee reeds aanzienlijk was verbeterd was ik met het resultaat toch niet tevreden omdat er nog veel krassen en oneffenheden gebleven waren. Op de restauratie afdeling was men bang met nog verder retoucheren de originele foto te veel aan te tasten.
Nu de foto zo mooi is geworden (ook prachtig afgedrukt) kan ik dus zeggen: eind goed al goed, al heeft het mij wel een lieve duit gekost.. Nog eens hartelijk bedankt voor uw mooie werk en wie weet neem ik nog eens contact met u op over een andere foto.”