Veelgestelde Vragen

Kan ik geheel vrijblijvend bestellen?

Ja. U kunt gratis en geheel vrijblijvend een account aanmaken en uw bestelling plaatsen voor een prijsofferte.

Ben ik verplicht te betalen wanneer ik de prijs accepteer?

Nee. Wanneer u de berekende prijs accepteert geeft u alleen aan dat u het bedrag wilt betalen wanneer u tevreden bent met het demo bestand.

Hoe snel is het werk af?

Voor standaard orders ontvangt u een demo binnen 5 werkdagen na u de prijs heeft geaccepteerd. Voor spoedorders is dit slechts binnen 48 uur (spoedservice toeslag 50%).

Kan ik met iDeal betalen en zijn hier extra kosten voor?

Ja, u kunt gratis met iDeal betalen.

Zijn er extra kosten bovenop de berekende prijs?

Nee. De berekende prijs is het enige wat u betaalt. Linnendoek bestellingen worden gratis verzonden en BTW zit overal inbegrepen.

Zijn aanpassingen mogelijk na aanlevering van het demo bestand?

Ja. Aanpassingen zijn mogelijk tot aan uw betaling. Kleine gebruikelijke aanpassingen zijn meestal kosteloos. Voor uitgebreide aanpassingen kunnen in overleg met u extra kosten worden berekend.

Hoe kan ik mijn foto's het beste inscannen?

Bezoek a.u.b. de pagina scantips onder het menu werkwijze voor tips voor een zo goed mogelijk resultaat. Zo behaalt u het beste resultaat en voorkomt u dat er nieuwe scans nodig zijn.

Ik heb geen scanner. Wat moet ik doen?

Probeer het a.u.b. op uw werk of vraag het aan familie, vrienden of bijvoorbeeld uw buren. Tegenwoordig hebben meer mensen dan u misschien denkt een scanner in huis. Overweeg een scanner aan te schaffen als u veel oude foto’s heeft.

PixelFixer scant geen foto’s maar bewerkt en herstelt uitsluitend.

Waarom scant PixelFixer niet?

In de praktijk blijkt dat onze klanten dit meestal zelf willen en kunnen doen. Dit verkort de orderverwerkingstijd aanzienlijk en u bespaart op de mogelijke kosten hiervoor. Bovendien moeten foto’s meestal hiervoor ook heen en weer via de post, wat voor dierbare unieke foto’s zeker niet aan te raden is.

Kan ik het werk zelf afdrukken?

Ja. Pixelfixer levert het werk altijd digitaal aan u af zodat u alle vrijheid heeft om de foto waar en zo vaak u wilt af te drukken.

De kleuren van mijn fotoafdruk zijn anders dan op mijn scherm

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Uw scherm geeft mogelijk kleuren niet correct weer. PixelFixer werkt met speciale optisch gecalibreerde schermen voor correcte kleurweergave.

Het is ook mogelijk dat de fout bij uw drukker ligt. Verschillende filialen leveren vaak verschillende afdrukken. Bespreek het resultaat met uw drukker of probeer eventueel een andere drukker. Komt u er niet uit dan kunt u altijd nog contact met PixelFixer opnemen. Voeg de foto aan uw bericht toe o.v.v. uw bestelnummer en klacht.

Wanneer wordt mijn linnendoek bestelling verzonden?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw linnendoek bestelling geproduceerd en vervolgens binnen 5 werkdagen naar u verzonden.

FAQ Partners

Nog Vragen?

Neem a.u.b. contact met ons op. Wij beantwoorden graag al uw vragen!

Vraag Versturen